Een kerel op Facebook is erin geslaagd de frontsplitter van de facelift te bemachtigen en hij past op de Mk8. Nog geen onderdeelnummer.
Ik heb er nog geen gekocht, het was antl76.@Jason70 Hoi maat, ben je erin geslaagd de splitter te plaatsen? Ik ben benieuwd naar de uitkomst, zo mogelijk het onderdeelnummer delen.
Bedankt
Heel erg bedankt hiervoor. @antl76Sorry @polygono ik heb nog geen kans gehad om het te monteren vanwege het werk, maar ik ben van plan het maandag te doen (afhankelijk van het weer), dus ik zal wat foto's etc. plaatsen zodra het op de auto zit. Bedankt
View attachment 585735
Eh, dat betwijfel ik. 😂De on "Vajazle" MK8-partij die "Vajazle"-onderdelen van de 8.5 monteert. Wat dan ook.
De Recaros vervangen door een aantal goede Ford performance stoelen.....
Ben jij de man die de 24-uurs proefrit had? Ik denk ook dat de vajazle waar je het over hebt in feite de Puma ST hand-me-downs zijn... just saying'.De un "Vajazle" MK8-partij die "Vajazle"-onderdelen van de 8.5 past. Wat dan ook.
De Recaros verwisselen voor een paar goede Ford performance stoelen.....
Hopelijk heb je geen werk-pc gebruikt om de betekenis te zoeken 😆Ik moet oud zijn, ik moest net de betekenis van Vajazle googelen.
Moesten ze een extra gat in de bumper boren? Alle montage-info is welkomHet past heel goed. Heb de mijne laten monteren door mijn uitstekende lokale Ford garage. Ze moesten een heteluchtpistool gebruiken om het een beetje aan te passen, omdat de facelift bumper iets anders is dan Mk8. Hoe dan ook, het past goed en ziet er goed uit.
View attachment 586664
Ik dacht dat dit geschilderde glanzend zwart er misschien goed uit zou zien, maar ik twijfel nog steeds of ik een splitter op mijn PE moet monteren of niet. Ik ben erg blij met mijn spatlappen, maar het bespaart veel steenslag.Ik ben er dol op, maar misschien meer in hoogglans zwart of zo, weet het niet