Więc, niektórzy z was mogą wiedzieć, że jestem wielkim fanem Mountune 😅 i zawsze przysięgałem na ich produkty, dlatego moje 3 ST mają praktycznie wszystko Mountune.
Kupuję i używam ich produktów od około 15 lat i w 2015 roku, kiedy mój MK7 miał rok, zdecydowałem się kupić nowo ogłoszoną aktualizację MR230 po tym, jak miałem MP215 w moim samochodzie od nowości. Tak, było drogo, ale doszedłem do wniosku, że płacisz premię za ich produkty ze względu na jakość i ich wieloletnią wiedzę we współpracy z Fordem.
Byłem i nadal jestem bardzo zadowolony z ulepszenia MR230 i tak naprawdę nigdy nie czułem potrzeby, aby iść dalej (pod względem mocy) z moim MK7, ponieważ uwielbiałem sposób, w jaki zawsze działał.
Pod koniec zeszłego roku Mountune ogłosiło swój pakiet M225/M235 za pośrednictwem systemu SMARTflash i będąc częścią tego ekosystemu z moimi dwoma MK8 ST, byłem nieco zaintrygowany, aby zobaczyć, co ta mapa M235 High Torque może potencjalnie zaoferować w porównaniu do MR230, który mam w moim samochodzie od 9 lat. Tak, to TYLKO wzrost mocy o 5 KM na papierze, ale zwiększony moment obrotowy to to, na czym mi naprawdę zależało.
Zatem po przemyśleniach w ciągu ostatnich kilku miesięcy zdecydowałem się podjąć ten krok w tym tygodniu z kodem rabatowym Mountune na Walentynki i kupić mapy, wraz z kolejną odznaką Mountune i odjazdowym donglem do przesłania nowego pliku M235 do samochodu.
Przybył w piątek i po kilku zabawach w samochodzie z pobieraniem nowej aplikacji i wysyłaniem danych mojego samochodu z powrotem do Mountune za pośrednictwem aplikacji, nowe pliki dotarły około godzinę później, co oznaczało, że mogłem je przesłać i zobaczyć, co to zrobiło dla mojego samochodu w weekend.
Wczoraj zabrałem go na kilka godzin i przechodziłem przez biegi, wykonując różne próby na różnych biegach (oczywiście wszystko w granicach prędkości) i chociaż poczułem niewielką różnicę, nie byłem zbytnio pod wrażeniem, a nawet byłem trochę rozczarowany, kiedy wróciłem do domu. Ten pakiet kosztował mnie 500 funtów, co tak, to dużo pieniędzy za to, czym jest, zwłaszcza gdy mam już MR230 w moim samochodzie, ale w pewnym stopniu podjąłem ryzyko i tak naprawdę nie byłem pewien, czego się spodziewać, ale czułem się dość przygnębiony, kiedy wróciłem do domu i zaparkowałem samochód. 😏
W każdym razie, dzisiaj postanowiłem zabrać samochód na kolejną przejażdżkę na kilka godzin, aby potwierdzić moje rozczarowanie i dziwnie samochód teraz odczuwa się zupełnie inaczej? Nie mogłem uwierzyć w różnicę w średnim zakresie i jak bardzo ładniejszy i szybszy dodatkowy moment obrotowy sprawia, że samochód teraz jedzie. Zastanawiałem się, czy to efekt placebo, ale absolutnie tak nie jest, ponieważ dodatkowa moc jest znacznie bardziej zauważalna i nie mogłem się jej doczekać! 😁
Zatem, podsumowując i jeśli ktoś chciał/rozważał zrobienie tego, co zrobiłem (szaleństwo, wiem, z powodu pieniędzy, które wydałem), zrób to, nawet jeśli masz tylko pakiet MP215, ponieważ jest to niesamowita aktualizacja i teraz nie mógłbym być z tego bardziej zadowolony, mimo że byłem już zadowolony z MR230. 😊
Kupuję i używam ich produktów od około 15 lat i w 2015 roku, kiedy mój MK7 miał rok, zdecydowałem się kupić nowo ogłoszoną aktualizację MR230 po tym, jak miałem MP215 w moim samochodzie od nowości. Tak, było drogo, ale doszedłem do wniosku, że płacisz premię za ich produkty ze względu na jakość i ich wieloletnią wiedzę we współpracy z Fordem.
Byłem i nadal jestem bardzo zadowolony z ulepszenia MR230 i tak naprawdę nigdy nie czułem potrzeby, aby iść dalej (pod względem mocy) z moim MK7, ponieważ uwielbiałem sposób, w jaki zawsze działał.
Pod koniec zeszłego roku Mountune ogłosiło swój pakiet M225/M235 za pośrednictwem systemu SMARTflash i będąc częścią tego ekosystemu z moimi dwoma MK8 ST, byłem nieco zaintrygowany, aby zobaczyć, co ta mapa M235 High Torque może potencjalnie zaoferować w porównaniu do MR230, który mam w moim samochodzie od 9 lat. Tak, to TYLKO wzrost mocy o 5 KM na papierze, ale zwiększony moment obrotowy to to, na czym mi naprawdę zależało.
Zatem po przemyśleniach w ciągu ostatnich kilku miesięcy zdecydowałem się podjąć ten krok w tym tygodniu z kodem rabatowym Mountune na Walentynki i kupić mapy, wraz z kolejną odznaką Mountune i odjazdowym donglem do przesłania nowego pliku M235 do samochodu.
Przybył w piątek i po kilku zabawach w samochodzie z pobieraniem nowej aplikacji i wysyłaniem danych mojego samochodu z powrotem do Mountune za pośrednictwem aplikacji, nowe pliki dotarły około godzinę później, co oznaczało, że mogłem je przesłać i zobaczyć, co to zrobiło dla mojego samochodu w weekend.
Wczoraj zabrałem go na kilka godzin i przechodziłem przez biegi, wykonując różne próby na różnych biegach (oczywiście wszystko w granicach prędkości) i chociaż poczułem niewielką różnicę, nie byłem zbytnio pod wrażeniem, a nawet byłem trochę rozczarowany, kiedy wróciłem do domu. Ten pakiet kosztował mnie 500 funtów, co tak, to dużo pieniędzy za to, czym jest, zwłaszcza gdy mam już MR230 w moim samochodzie, ale w pewnym stopniu podjąłem ryzyko i tak naprawdę nie byłem pewien, czego się spodziewać, ale czułem się dość przygnębiony, kiedy wróciłem do domu i zaparkowałem samochód. 😏
W każdym razie, dzisiaj postanowiłem zabrać samochód na kolejną przejażdżkę na kilka godzin, aby potwierdzić moje rozczarowanie i dziwnie samochód teraz odczuwa się zupełnie inaczej? Nie mogłem uwierzyć w różnicę w średnim zakresie i jak bardzo ładniejszy i szybszy dodatkowy moment obrotowy sprawia, że samochód teraz jedzie. Zastanawiałem się, czy to efekt placebo, ale absolutnie tak nie jest, ponieważ dodatkowa moc jest znacznie bardziej zauważalna i nie mogłem się jej doczekać! 😁
Zatem, podsumowując i jeśli ktoś chciał/rozważał zrobienie tego, co zrobiłem (szaleństwo, wiem, z powodu pieniędzy, które wydałem), zrób to, nawet jeśli masz tylko pakiet MP215, ponieważ jest to niesamowita aktualizacja i teraz nie mógłbym być z tego bardziej zadowolony, mimo że byłem już zadowolony z MR230. 😊